dimecres, 25 de juliol del 2012

Un altre món

La diferencia entre estudiar i, estudiar i treballar, és la dedicació als estudis i l'augment del poder adquisitiu.
Aquest increment d'ingressos em va permetre començar a viatjar fora d'Espanya. Però d'entre tots els viatges, el que més em va marcar va ser el primer cop que vaig sortir d'Europa, amb 22 anys. Sortíem al matí a primera hora amb en Xavi, però ell no  va arribar a temps a l'aeroport. Quan em vaig donar compte, estava a Nova Delhi, a la una de la matinada en un país que funciona completament diferent a nosaltres però funciona!! No m'ho podia creure, el xoc cultural va ser molt fort. Aquesta gent tenen uns altres valors i fan les coses d'una altra manera i obtenen els mateixos resultats. Aquesta experiència em va obrir la ment a acceptar que hi ha diferents formes de fer les coses i que poden ser totes igual de vàlides. Des llavors sempre m'han atret les relacions entre grups o societats.
Vaig tenir la sort de visitar molts llocs, conèixer molta gent i veure molta pobresa que em va fer entendre que vivim a un indret previlegiat i que cal administrar els recursos segons els objectius fixats. És el país que he visitat que més ús donen al que nosaltres ja no utilitzaríem.
Al Nepal em van impressionar les muntanyes i sobretot els Annapurnes que vaig tenir a tocar, veient la sortida del sol gairebé a 4000 metres.

Els Annapurnes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada