dijous, 26 de juliol del 2012

Jaén

Motos i cotxes són la passió que he portat sempre a dins. Per això vaig decidir acabar la carrera a Jaén. I perquè a Jaén? A la província de Jaén hi ha Santana, empresa fabricant de vehicles automòbils i a la universitat de Jaén hi ha professors vinculats a aquesta empresa. Així que vaig agafar els drapaus i vaig estar dos anys en aquesta magnífica ciutat.
Els meus coneixements avançats en programes de disseny gràfic em va permetre ser becari al departament de Enginyeria Gràfica, realitzant un projecte de investigació per a la Diputació de Jaén, consistent en una visita virtual als banys àrabs del Palau de Villardompardo, on es veu l'estat actual i es recrea com devia ser. El treballar amb un grup interdisciplinar a on hi havia doctors historiadors i doctors enginyers em va fer obtenir una visió de com s'interactua a diferents nivells en les organitzacions.
El meu projecte fi de carrera va versar sobre les tècniques aplicades en la realització de la recreació. Vaig treure un excel·lent!!
A més, el treball es va presentar al XIII ADM - XV INGEGRAF International Conference on Tools and Methods Evolution in Engineering Design. Napoli, Salerno (Italia), 2003, apareixent com a co-autor.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada