dimarts, 24 de juliol del 2012

Els estudis

Els meus pares sempre havien volgut que tinguéssim les portes a la universitat obertes. Per això calia fer el Batxillerat. La meva passió per la mecànica em va portar a la decisió d'estudiar la Formació Professional en Automoció un cop acabat el Batxillerat. Així que abans d'entrar a la Universitat vaig fer una immersió en delcos, injeccions mecàniques i electròniques, alternadors, lleves i tots aquells elements que no portaven les motos.
Compaginava els estudis a l'hivern i les colònies a l'estiu, amb la meva passió per l'Enduro i els ordinadors. Al anar creixent ja portava màquines més grans. Com la Gas-Gas o la Suzuki, per les motos, i els 80386 amb co-procesador matemàtic, pels ordinadors.
Respecte aquest últim, amb ell vaig aprendre a fer anar l'Autocad en la seva versió 2.5, per això el co-processador!!
 
Autocad 2.5

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada