dilluns, 30 de juliol del 2012

Veure crèixer l'Esglàput

Esglàput és una micro-empresa de disseny de roba infantil que vol ser coherent amb el món dels nens. Sempre m'havia agradat aquesta roba i més des que veia al meu fill com triava la roba i en especial la d'aquesta marca. L'oportunitat que em va donar l'Ona per aplicar els meus coneixements i poder desenvolupar un pla de negoci des el principi i en totes les seves vessants ha estat crucial per mi.
Des un principi es va tenir clar que es volien satisfer les necessitats dels clients i tot el negoci s'orienta vers aquest objectiu. Hem utilitzat un mètode de gestió de la qualitat (QFD) basat en transformar les demandes de l'usuari en qualitat del disseny del producte i el servei. Així tot el negoci s'alinea amb aquesta premissa i es pretén arribar a oferir un grau de personalització alt a tots els nostres clients, en aquest cas, botigues multimarca.
Per a arribar a aquest objectiu a calgut la realització d'un anàlisi intern i extern aprofitant les fonts disponibles a universitats i organismes sectorials. La marcació dels objectius va ser bàsica per a definir les estratègies a portar a terme així com quins controls es realitzen per a conèixer el grau d'assoliment. El plantejament de tres escenaris diferents ens permet tenir un pla de contingència en cas que no s'arribi o es superin els objectius. La implantació del pla de negoci es un procés que em permet adquirir experiència en el camp de la direcció estratègica.

Roba per nens



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada