dilluns, 29 de juliol del 2013

Vells i nous companys

Ja fa anys que estava desvinculat d'unes de les empreses catalanes més grans i la principal en el seu sector. Ara fa uns mesos, em varen trucar d'una consultora que estaven buscant perfils com el meu en una enginyeria de Barcelona, Solid-Enginyeria, que realitza tasques en diferents empreses , entre elles HP.
Comexigroup
Aquesta vegada tenen un projecte, d'uns tres mesos de durada, en el qual cal realitzar un desbobinador - rebobinador per a unes de les màquines de Comexi. La feina  cal realitzar-la a les instal.lacions de Comexi a Riudellots de la Selva. Al haver estat treballant com a responsable de l'Oficina Tècnica d'unes de les empreses que formaven part del grup, Tallers Elpa, tinc un coneixement de les màquines i de la metodologia de treball, així com de moltes de les persones que encara formen part de l'organització.
En aquests anys Comexi ha canviat molt. S'ha passat d'una producció basada en projectes a una producció modular en les màquines d'alta rotació. Això permet el llançament de màquines estàndard en les quals es munten els mòduls que són enviats a la nau del client per al seu muntatge final, amb una disminució del temps de lliurament i de les operacions a realitzar.
Com sempre, Comexi confia en els seus proveïdors, als quals té homologats per a mantenir la millor qualitat. Així m'he trobat amb vells coneguts que encara estan vinculats amb aquesta gran empresa i he conegut persones que em fan l'estada en aquesta planta molt agradable.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada