dimecres, 18 de juliol del 2012

Enduro

Al 16 anys vaig poder-me comprar, amb l'ajuda dels meus pares, una Rieju MR-80. Aquesta va ser la meva primera moto d'enduro i amb la que més vaig aprendre. Gràcies a en Toledo (en Plàstics segons Salvador Dalí) que em va patrocinar i em va presentar a l'Enric Albó del karting d'Empuriabrava, vaig poder-me federar i començar a participar en curses d'enduro i resistència. L'Enric em va ensenyar gairabé tot el que sé de mecànica de motos. Amb ell vaig saber que la feina d'un mecànic és muntar i desmuntar, i que la neteja, l'ordre i la precisió són crucials. Mica en mica vaig anar agafant experiència i vaig anar assolint millors classificacions en les carreres que participava. El millor resultat va ser un primer lloc a la categoria de fins 80 cc, al Tram d'enduro de Cantallops, puntuable pel campionat de Catalunya.

Així era nova ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada