dilluns, 30 de juliol del 2012

La tornada

Cada any a Figueres organitzen la Mostra del Vi de l'Empordà. És un esdeveniment al que la gent acudeix cada any per a degustar els vins de la zona i conèixer quines novetats hi ha. Desprès de tornar de Jaén em vaig trobar en Toni Martínez a la mostra i em va comentar que havien parlat amb en Xavier per a que tornés a treballar amb ells a Tallers Elpa. En aquests anys que havia estat fora, Elpa havia canviat d'ubicació per una nova nau aprop de l'anterior. L'espai i els mitjans havien augmentat considerablement i formava part del grup Comexi. Es continuava dissenyant part de la maquinaria de flexo-impressió, sobretot assecatges, carenats i rebobinadors-desbobinadors. Desprès d'un temps d'adaptació a les noves metodologies i eines, em varen proposar responsabilitzar-me de l'Oficina Tècnica. Les tasques principals eren les d'assimilació dels projectes, la transmissió a cada un dels responsables dels seu disseny, la planificació i el control dels resultats, entre d'altres.
Varen ser anys en que vaig poder aplicar molts coneixements adquirits a la carrera i principalment els que fins ara no havia desenvolupat, com són els de gestió. Jo que sempre m'havia interessat sobretot pel disseny de la maquinària, ara gaudia planificant els recursos mitjançant el camí crític, controlant el desenvolupament dels projectes i gestionant persones!! Això em va fer veure que per poder desenvolupar les meves tasques necessitava adquirir coneixements de com s'organitzen les empreses i obtenir una visió global de negoci.
Paral·lelament a la feina a Tallers Elpa, em va sortir l'oportunitat de realitzar projectes i direcció d'obra civil. Entre d'altres vaig realitzar enllumenat d'edificis de vivendes, enllumenat de places i projectes d'activitat.

Mostra del vi de l'Empordà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada