Ara feia dies que no apareixia per el bloc, però he anat de bòlid aquests dies. Hem tingut molta feina preparant la Feria Internacional de Moda Infantil a València. Ha calgut estar pendent de diferents temes en diverses àrees. Hem preparat un bon argumentari de vendes per a cada un dels productes presentats, seguint el model VENTA i la tècnica SABONE. Aquesta metodologia de treball ens permet anar pujant en la preparació i execució de l'acció comercial i utilitzar, a cada una de les etapes, un sistema d'anàlisis que ens permet orientar-nos cap a l'èxit.
Per assistir a la fira ha calgut una tasca prèvia de varis mesos, per a tenir-ho tot preparat. El màrqueting és una peça clau en tot aquest projecte i l'hem utilitzat en totes les etapes. La comunicació amb els clients i amb els mitjans ha estat un tret diferencial que ens ha permès tenir més repercussió. Aquesta repercussió es mesura amb l'aparició als diferents mitjans i amb els contactes realitzats, nacionals i internacionals.
A l'estand d'Eglàput a FIMI |
Amb aquestes accions hem aconseguit superar els nostres objectius i assentar les bases de la nostra expansió internacional. També hem aconseguit posicionar-nos com una marca que prima el disseny, la roba còmoda i orientada al client, permeten la personalització per a botiges i usuaris. Tot això ha estat possible gràcies a la millora contínua i a l'optimització dels processos, funcions clau per a un Enginyer en Organització Industrial.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada